“Ik kies voor persoonlijk contact”

Expert Horst venray

077 398 13 88/0493 31 93 89

www.expert.nl

Hij heeft de lagere school doorlopen op de Dr. Poelsschool, volgde een LTS-opleiding tot metaalbewerker en hield in zijn achterhoofd de mogelijkheid om de fietsenwinkel van zijn vader over te nemen, totdat Michel Jeucken (40) uit Venray koos voor een carrière in de IT.

De liefde voor de fiets is bij Michel altijd gebleven. “Als fervent fietser ben ik aangesloten bij toerclub Ysselsteyn. Ik fiets graag in het bos, op de weg of op de baan. Dat is mijn grootste hobby en hier gaat veel tijd en energie in zitten, maar zolang mijn baan als new business manager bij Uniserver en de aandacht voor mijn gezin niet in het gedrang komen.” Michel heeft samen met zijn vrouw Miranda twee dochters: Britt van 10 en Lizz van 3.

Ook in zijn spaarzame vrije tijd is Michel bezig met computers; hij heeft een passie voor domotica, waarmee hij de processen in en rond zijn huis wil automatiseren. “Ik onderzoek hoe ik het licht in huis kan regelen vanuit mijn luie stoel of hoe ik een op afstand kan zien wie er aan de voordeur staat.”

Michel loopt, als het gaat om elektronica, graag voorop. “Bij Expert Venray heb ik laatst een prachtige LG Wallpaper tv gekocht. Die hangt netjes afgemonteerd door het vakkundige personeel van Expert Deurne-Venray bij ons in de woonkamer. Ik vind het leuk om niet het standaardproduct aan te schaffen. Daarom loop ik regelmatig bij winkeleigenaar Geert en zijn medewerkers naar binnen. We zijn in juli verhuisd en toen hebben we ook alles bij hen gekocht: wasmachine, droger, vaatwasser en een combi-oven. Het voelt goed als je prima wordt geholpen door mensen met kennis van zaken en je aan de kassa een prima prijs afrekent.”

Michel ziet dan geen enkele reden om online te gaan shoppen. “Bij een vraag, probleem of klacht kun je gaan bellen en hopen dat ze het oplossen. Dat stukje persoonlijk contact is voor mij essentieel. In de winkel kun je televisies bekijken en aanraken. En geloof me: zien is kopen!”

“Bij een vraag, probleem of klacht kun je gaan bellen en hopen dat ze het oplossen.